Monday, February 9, 2015

I helgen har jag:

* pussat på mina barn, många gånger och ofta
* åkt till internationella engelska skolan i huddinge med Aislynn för en prova-på fm
* suttit i Flemingsbergs centrum på ett sunkigt litet café i 2 1/2 timmar 
* träffat mina b-uppsats tjejer, myst, och ätit en god middag
* haft en jätteroligt "hudvårdskväll" med fina produkter och blivit ompysslad
* sprungit för kung och fosterland och hunnit med tåget hem! (annars hade vi fått vänta en halvtimme! Jag höll upp dörren som en fräck tonåring dessutom för första gången i mitt liv!)
* fått magont utan dess lik och inte kunnat sova i en hel natt
* knappt kunnat röra på mig i ca ett dygn
* läst, pluggat (inte tillräckligt mycket) 

Men det är något som är skönt med rutiner och måndagar känner jag, annars blir det lätt att man låter bli att göra saker för att det är "helg". Idag har jag varit med Alexa på öppna förskolan på fm och försökt skriva klart ett skolarbete nu på em. Planen var att vi skulle bli klara med den och skicka in så vi kunde båda ha en ledig dag imorgon och det har vi lyckats med! Får se vad man kan hitta på för skoj imorgon då! ;)

No comments:

Post a Comment