Sunday, April 5, 2015

Happy Easter!

Önskar er alla en glad påsk!  Här har det varit mest lugna puckar. I fredags var vi iväg allihopa till Farsta C och handlade lite till barnen och åt lunch. Igår kväll kom Claes över och hängde med Mats och min kompis Johanna kom och hängde med mig och tjejerna. Idag fixade vi tjejer en påsk-brunch och sedan tog en mysig promenad i duggregnet med kidsen.
I övrigt rullar examensarbetet på. I torsdags träffades vår läsgrupp för första gången. Vi är 3 uppsatser (6 personer som skriver, alltså 2 författare per uppsats) som är en läsgrupp för att hjälpa varandra och ge feedback på varandras texter. I torsdags kunde inte ett par vara med, så vi var 4 st. Det var superbra att få lite synpunkter på vårt arbete så här långt och framförallt att höra att det vi har gjort hittills är bra och tydligt. Hela grejen känns faktiskt helt överkomlig, jag är förvånad att jag inte känner mig mer stressade än jag gör, vilket i sin tur stressar mig ännu mer! :p  
Nästa vecka är det påsklov och Aislynn är hemma hela veckan och vi får hitta på lite aktiviteter och sånt med henne.

No comments:

Post a Comment